|
|
| | Forfatter | Besked |
|---|
bassebrian Nyt medlem

Antal indlæg: 56 Alder: 28 Bopæl: Vanløse Antal Ildere: Nifle, Fenris, Ice og Chubby...
 | Emne: Godbidder Ons jan 12, 2011 10:24 pm | |
| Er der nogen der har nogle gode ideer til godbidder som ilderne nærmest vil hoppe på tungen for, da dem vi engang brugte som de elskede er udgået??? |
|  | | Stubba Stifter

Antal indlæg: 4085 Alder: 23 Bopæl: Varde Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Godbidder Ons jan 12, 2011 10:34 pm | |
| Vi plejer at købe tørret kød og så klippe det i mindre stykker. Dyrene elsker det - og så gør det ikke noget de får lidt ekstra af det  _________________ www.frkstubba.blogspot.comRofus, Mailo & Parkour Tello  rip Nico - du er elsket og savnet! |
|  | | Line Opdrætter

Antal indlæg: 139 Alder: 22 Bopæl: Vanløse Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Godbidder Tors jan 13, 2011 9:57 pm | |
| jeg køber gerne semi tørret eller tørret kød... og til min vegetar-ilder der nærmest kun tager syntetisk lugtende ting har jeg Denta Crossys fra vitakraft... Dem kan de nu alle godt lide, men ikke noget de skal have meget af, da det ikke er synderligt sundt for dem |
|  | | Stubba Stifter

Antal indlæg: 4085 Alder: 23 Bopæl: Varde Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Godbidder Lør jan 15, 2011 11:55 pm | |
| | Line skrev: | | jeg køber gerne semi tørret eller tørret kød... og til min vegetar-ilder der nærmest kun tager syntetisk lugtende ting har jeg Denta Crossys fra vitakraft... Dem kan de nu alle godt lide, men ikke noget de skal have meget af, da det ikke er synderligt sundt for dem |
Hvad er semi tørret kød?  _________________ www.frkstubba.blogspot.comRofus, Mailo & Parkour Tello  rip Nico - du er elsket og savnet! |
|  | | Line Opdrætter

Antal indlæg: 139 Alder: 22 Bopæl: Vanløse Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Godbidder Søn jan 16, 2011 11:05 am | |
| Semi tørret er det der kød det virker "gummi agtigt" når man rør ved det  Det er ikke lige så hårdt som tørret kød, så det er lettere at hive i små stykker til dyrene, og mine finder et mere interessant end helt tørret kød.  |
|  | | Gæst Gæst

| Emne: Re: Godbidder Søn jan 16, 2011 11:20 am | |
| Vi bruger Ziwi Peak, det er vores helt pjattet med. |
|  | | Bawa Opdrætter

Antal indlæg: 2060 Alder: 23 Bopæl: Århus Antal Ildere: 9
 | Emne: Re: Godbidder Søn jan 16, 2011 11:39 pm | |
| Som de andre skriver; tørret kød .. det er bare et hit  _________________  |
|  | | bassebrian Nyt medlem

Antal indlæg: 56 Alder: 28 Bopæl: Vanløse Antal Ildere: Nifle, Fenris, Ice og Chubby...
 | Emne: Re: Godbidder Man jan 17, 2011 10:57 am | |
| ok tak for hjælpen så vil jeg da prøve det |
|  | | |
Similar topics |  |
|
| | Permissions in this forum: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |
|