Kan godt være det er en gammel nyhed for nogle af jer;) måske jer alle
Men jeg så det rent tilfældigt i dag da jeg skulle søge på nogle ting til vores hvalpe pakke. Og fik da noget af en "ahva" oplevelse da jeg så der kom en zooplus. DK op som det første på min søgning
Men weeeee.. Zooplus er i Danmark
Og for mig der er pænt elendig til tysk er det at kunne LÆSE hvad der står om tingene altså en stor ting
Lige så at se de andre fede ting man kan, som at sende billeder ind af sine ting i brug
Deres sortiment er stadig ikke sååå utroligt stort på siden.. men tror nu nok det handler om et ENDNU.. efter som det nok skal bringe lykke hos de danske kæle dyr elskere at de ting vi plejer at give en mindre bondegård for (som krystal grus) faktisk er pænt billige lige her.
Vi købte jo så lidt i dag.. og køb over 299 giver gratis fragt
Vi fik også rabat for at købe som nye kunder, selvom vi har konto hos den tyske søster til Zooplus.. Det betyder åbenbart intet du har konto i de andre tvilling butikker. Så alt virkede fint og totalt zooplus for mig
Der er link til den her.. hvis i vil se den.

http://www.zooplus.dk
Tror vist bare min bank kommer til at hade mig om muligt endnu mere nu.. For kunne købe mig fattig i ting her. Endnu mere når tingene kommer hurtigere fordi de ikke skal så langt. Og mange af de gode ting vi plejer at købe allerede er her inde
Skal i øvrigt prøve at give vores dyr tørret struds nu.. det har de ikke prøvet før. Og syndes det kunne være sjovt hvad de siger til det