| | Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? | |
|
| Forfatter | Besked |
|---|
PiaLyng Teenager

Antal indlæg: 735 Alder: 21 Bopæl: Try. v Østervrå i Nordjylland Antal Ildere: 3.
 | Emne: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Ons sep 01, 2010 9:55 pm | |
| ^overskriften siger sig selv. Jeg selv tager alle mine ilderdyr med  .' Amazing Ferrets PinaTubo Zach - Senior - Standard - Angora - Kastereret han Zukqu - Senior - Silver - alm. pels - Kastereret han Silverfret Tutankhamon - Senior - Sort - alm pels -Kastereret han Blomst - Senior - Hvid - alm pels - Ustereliseret tæve Achmed Evergreen - Junior - Standard - Angora - Ukastereret han |
|
 | |
Amazing Ferret Opdrætter

Antal indlæg: 1485 Alder: 37 Bopæl: Assens v. Mariager Antal Ildere: 13
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Ons sep 01, 2010 10:02 pm | |
| Amazing Ferret's N. Carolina vildtfarvet - tæve - steriliseret - senior Cumulus' Heavenly Mathilde albino - tæve - sterilisere - senior Amazing Ferret's Cotopaxi Kaleb pastel - han - kastreret - senior - angora Velcro silver - tæve - usteriliseret - senior Soelberg's SUN Milena vildtfarvet - tæve - usteriliseret - senior Cilleborg's Zaccai Eli silver - han - kastreret - senior Angora Ferretry Yabago Chocolat Pure chokolade(andre farver) - tæve - usteriliseret - senior Amazing Ferret's Keegan Asterix vildtfarvet - han - ukastreret - junior - handikap Amazing Ferret's Matilija Poppy vildtfarvet - tæve - usteriliseret - junior - angora Soelberg's SUN Lego Toy vildtfarvet - han - ukastreret - junior - angora |
|
 | |
FerretParadise Opdrætter

Antal indlæg: 633 Alder: 46 Bopæl: København Antal Ildere: 5
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tors sep 02, 2010 9:14 am | |
| Starshine Ferrets Navi of Seduction junior, vildtfarvet, tæve
Starshine Ferrets Raging Fire junior, vildtfarvet, han
Juana from Angelcastel senior, vildtfarvet, tæve, implantat
Jezebel from Angelcastle senior, vildtfarvet, tæve, implantat
Cyrill Comet from Angelcastle senior, vildtfarvet, han, kastreret
Zefyr of FerretParadise veteran, vildtfarvet, han, kastreret |
|
 | |
Mary Admin

Antal indlæg: 2624 Alder: 24 Bopæl: Randers Antal Ildere: 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tors sep 02, 2010 10:25 am | |
| Jeg kommer med:
Mikka Milkyway, senior, albino, angora, Kastrat
Venus Vinus, senior, andre farver (håber jeg på), alm. pels, steriliseret
Toruk Macto Na'vi, senior, albino, angora, viril
Pepsi Pluto Pegasus, junior, vildtfarvet, alm. pels, kastrat |
|
 | |
minority Hvalp

Antal indlæg: 242 Alder: 22 Bopæl: Vejle Antal Ildere: 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Ons okt 06, 2010 11:06 pm | |
| Jeg har netop tilmeldt
Santo senior, standard, alm. pels, kastrat
Soelberg's SUN Marlon Senior, standard, alm. pels, kastrat |
|
 | |
cmkh Hvalp

Antal indlæg: 236 Alder: 26 Bopæl: Skive Antal Ildere: 2 han Bamser
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tors okt 07, 2010 1:29 am | |
| Tager ikke nogen med da jeg ikke har råd til det. men kommer nok ned og kikker |
|
 | |
A_M_T Hvalp

Antal indlæg: 354 Alder: 23 Bopæl: Oure, fyn Antal Ildere: 6 Drenge!
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tors okt 07, 2010 8:03 am | |
| Har tilmældt følgende dyr:
Coda Senior, pastel, alm pels, kastereret.
Loui Senior, albino, alm. pels, kastereret
Anubis Junior, Aner ikke hvilken farve endnu, alm, pels, viril.
Og så kommer manden med HANS ilder:
Bandit Veteran, standart, alm. pels, kasterert. |
|
 | |
ilderbanden Opdrætter

Antal indlæg: 465 Bopæl: Nykøbing Falster Antal Ildere: 4
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tors okt 07, 2010 8:13 am | |
| Vi kommer med:
Laban Senior Andre farver Han Kastreret
Dark Crystal Ferret Ramses Anubis Junior Andre farver Han Ukastreret
Happy Feet Senior Pastel Han Ukastereret
Frettchenkinder Minnie Senior Andre farver Tæve Usteriliseret
Pil Senior Albino Tæve Usteriliseret
|
|
 | |
Amazing Ferret Opdrætter

Antal indlæg: 1485 Alder: 37 Bopæl: Assens v. Mariager Antal Ildere: 13
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Ons nov 03, 2010 11:39 am | |
| | Amazing Ferret skrev: | Amazing Ferret's N. Carolina vildtfarvet - tæve - steriliseret - senior Cumulus' Heavenly Mathilde albino - tæve - sterilisere - senior Amazing Ferret's Cotopaxi Kaleb pastel - han - kastreret - senior - angora Velcro silver - tæve - usteriliseret - senior Soelberg's SUN Milena vildtfarvet - tæve - usteriliseret - senior Cilleborg's Zaccai Eli silver - han - kastreret - senior Angora Ferretry Yabago Chocolat Pure chokolade(andre farver) - tæve - usteriliseret - senior Amazing Ferret's Keegan Asterix vildtfarvet - han - ukastreret - junior - handikap Amazing Ferret's Matilija Poppy vildtfarvet - tæve - usteriliseret - junior - angora Soelberg's SUN Lego Toy vildtfarvet - han - ukastreret - junior - angora |
Jeg har fået plads til 3 mere
Tabouli Pai vildtfarvet - han - ukastreret - junior Sammy Pastel - han - kastreret - veteran Izzy Silver - tæve - usteriliseret - veteran |
|
 | |
Eliza Opdrætter

Antal indlæg: 175
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Ons nov 03, 2010 3:26 pm | |
| Vi kommer med
ExLibris Envy of FerretParadise Senior, vildtfarvet, tæve, implantat
Starshine Ferrets Crux of Crush Junior, vildtfarvet, han
Sne Senior, vildtfarvet, tæve, steriliseret |
|
 | |
Gæst Gæst

| Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Ons nov 03, 2010 4:15 pm | |
| Vi kommer med
Tonzer Kast. Pastel Senior
Og
Zoey Neut. Albino Senior..
OG GLÆDER OS |
|
 | |
Stubba Stifter

Antal indlæg: 4085 Alder: 23 Bopæl: Varde Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Fre dec 03, 2010 11:22 pm | |
| Jeg kommer og kigger, i hvert fald  Desværre ikke med nogen dyr. _________________ www.frkstubba.blogspot.comRofus, Mailo & Parkour Tello  rip Nico - du er elsket og savnet! |
|
 | |
Mary Admin

Antal indlæg: 2624 Alder: 24 Bopæl: Randers Antal Ildere: 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Søn dec 05, 2010 10:43 pm | |
| Fuck jeg glæder mig  Fandt ud af at Macto ikke er helt færdig med pelsskifte og at han rent faktisk ligner LORT lige nu...... Meeeen, han må klare det bedre på DIU  |
|
 | |
Line Opdrætter

Antal indlæg: 139 Alder: 22 Bopæl: Vanløse Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Man dec 06, 2010 11:23 am | |
| Kommer med alle mine 3 basser  Og glæder mig |
|
 | |
Julie Stuhr Hvalp

Antal indlæg: 144 Alder: 23 Bopæl: Nykøbing F Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tirs dec 07, 2010 10:10 pm | |
| Ilderbanden låner min Charlie Soelberg SUNs Sensey Senior, kastreret, pastel |
|
 | |
Stubba Stifter

Antal indlæg: 4085 Alder: 23 Bopæl: Varde Antal Ildere: 3
 | Emne: Re: Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? Tirs dec 07, 2010 10:51 pm | |
| | Mary skrev: | Fuck jeg glæder mig Fandt ud af at Macto ikke er helt færdig med pelsskifte og at han rent faktisk ligner LORT lige nu...... Meeeen, han må klare det bedre på DIU  |
 _________________ www.frkstubba.blogspot.comRofus, Mailo & Parkour Tello  rip Nico - du er elsket og savnet! |
|
 | |
| | Hvem tager i med til Dansk ilder udstilling? | |
|